تعداد بازديد :  
تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:سفره,وبلاگ,وبلاگ سفره,وضع,دانشگاه,نهاد,حوزه,دختر,پسر,,

 

پایگاه خبری انصارحزب الله:۱- جناب آقای فرهادی وزیر محترم علوم و تحقیقات! یادتان هست در روزهای گرفتن رأی اعتماد در خصوص وضعیت فرهنگی و اخلاقی دانشگاه‌ها چه فرمودید؟ اشاره شما به وضعیت اسفبار عفاف و حجاب و مسائل اخلاقی در دانشگاه‌ها ، نشانه این بود که شما یکی از دردهای جدی و ریشه ای نظام آموزش عالی را به خوبی شناخته اید و همین نکته امیدوارمان کرد که حضور شما در وزرات علوم می‌تواند آغازی بر معالجه و کنترل این بیماری خطرناک باشد.

اما در کمال تأسف مدتی از وزارت شما گذشته و نه تنها اقدامی در مسیر مداوای این بیماری صورت نگرفته بلکه نشانه های خطرناکی از تمایل وزارت علوم به گسترش فساد اخلاقی و منکرات در فضای دانشگاه‌ها مشاهده می‌شود و همین نکته علت اصلی نگارش این تذکاریه است.

۲- برای فهمیدن عمق و میزان فساد و منکرات اخلاقی شایع در دانشگاه‌ها دیگر نیازی به تیزبینی و دقت و تخصص نیست! (آن قدر که مصائب و بیماریهای اخلاقی در دانشگاه‌هاشایع و فراوان شده است!) هر کودک۱۰-۱۲ ساله ای که چند مسئله شرعی را در کتاب دینی خوانده باشد به خوبی با یک نگاه می‌تواند تشخیص بدهد که فضای اخلاقی حاکم بر عمده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور نه تنها غیردینی که»ضد دینی» شده است! 

مدتهاست که دیگر رعایت حجاب در دانشگاه‌ها الزامی نیست و هرکسی می‌تواند با هر پوششی که هوس کند وارد دانشگاه شود و کشف حجاب(بله دقیقاً کشف حجاب!) در گوشه گوشه دانشگاه‌ها به اتفاقی عادی بدل شده! از دفاتر انجمنهای ضداسلامی ( که شعبات نهضت آزادی و جبهه مشارکت در دانشگاه‌هایند) که دختر و پسر به شیوه مهمانی های شبانه فرنگی در آنها به اختلاط و خنده های مستانه و در یک کلمه «فساد» مشغولند تا محوطه ها و کلاس ها و...! 

راستی حاضرید به صورتی سرزده یک نگاهی به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران یا دفاتر انجمنهای ضداسلامی و باشگاه و غذاخواری مرکزی دانشگاه تهران بیندازید؟ به نظر شما یک جوان خانواده دار و محجوب و با حیا پس از چند سال حضور در این فضای مسموم و فاسد می‌تواند (مانند لحظه ورود به دانشگاه)سالم و محجوب و با حیا باقی بماند؟ آیا این وضعیت فاجعه بار نسبتی با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دارد؟ آیا شمایی که شاهد دفاع مقدس و شهادتها و زحمات سالهای ابتدای انقلاب بوده اید چنین وضعیت شیطانی و سرشار از عفونت گناه و شهوت را می‌پسندید؟ 

اگر پاسخ شما منفی است بفرمایید برای مقابله با این سرطان کشنده اخلاقی که روزگار جوانان دانشجوی مملکت را به سیاهی و تباهی محض خواهند کشاند چه کرده اید و چه خواهید کرد؟ آیا شما عادی شدن اختلاط جنسی و شهوانی در سطح دانشگاه‌ها که نمونه های آن در نمایشگاه مثلاً دستاوردهای پژوهش دانشگاه تهران به وفور یافت می‌شد را حس کرده اید؟ آیا به تبعات و پی آمدهای این حجم متعفن از اختلاط شیطانی واقفید؟

به نظر شما این جوانان غرق شده در منجلاب فساد می‌توانند خانواده های سالم آینده را بسازند؟ خانواده ها با اعتماد به شما و نظام آموزش عالی، فرزندان خود را برای رشد و اعتلا به دانشگاه‌ها می‌سپارند . آیا با تداوم وضعیت اسفبار اخلاقی دانشگاه‌ها، خانواده ها می‌توانند مطمئن باشند که دختر یا پسرشان پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی همان قدر که در ابتدای ورود به دانشگاه اهل حجب و حیا و عفاف بوده ، اهل این فضائل انسانی خواهد ماند؟ آقای وزیر می‌توانید با شفافیت به مردم قول بدهید که جگر گوشه هایشان در دانشگاه‌ها از لحاظ اخلاقی سالم خواهند ماند؟ 

۳- به خوبی مشهود است که جریانی با نفوذ گسترده در وزارت علوم و دانشگاه‌ها به دنبال ترویج فساد و عادی سازی گناه در جامعه است تا بنیان نظام دینی را که ایمان جوانان کشور است از پایه تخریب کند. آزادی و گسترش روز افزون کنسرتهای مختلط و آکنده از گناه (مانند آن چه در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره‌سلام‌الله‌علیها در دانشگاه کاشان روی داد)و حمایت وزارت علوم از برپایی چنین کنسرتهایی و صدور اجازه برای برقراری ارودهای تفریحی مختلط(!)(در قالب صدور بخشنامه و....)دردانشگاه‌ها از نظر شما چه معنایی دارد؟آیا شما می‌توانید نتیجه برپایی اردوهای مختلط دردانشگاه‌ها را بیان کنید؟

آیا حاضرید فیلم برخی از این اردوهای مختلط از سیمای جمهوری اسلامی پخش شود؟ آیا مسئولیت شرعی و اخلاقی برپایی چنین اردوهایی را نه به عنوان وزیر نظام اسلامی بلکه به عنوان یک پدر متعهد می‌پذیرید؟

۴- با شناختی که از سابقه و منش شما داریم ، پذیرش وضعیت اخلاقی فعلی دانشگاه‌ها برایمان بسیار عجیب است. آیا از میزان تقید و حساسیت دینی شما کاسته شده و یا این که وسوسه گران خناس مانع دسترسی شما به واقعیتهای فاجعه بار دانشگاه‌ها شده اند؟ 

جناب آقای وزیر ! به خوبی می‌دانید مهار فضای شیطان پسند فعلی کار دشواری نیست و فقط به مقداری شرافت و غیرت و خلاقیت نیاز دارد! هم قوانین به میزان کافی موجود است و هم نیروهایی که در معالجه بیماری اخلاقی نظام آموزش عالی یاری‌گر شما باشند، در این حال هیچ عذری از شما پذیرفته نخواهد بود اگر در تغییر وضعیت فعلی دانشگاه‌ها و پیش گیری از سقوط آن به ورطه هلاکت و تباهی کوتاهی کنید!

آقای دکتر فرهادی ! شما از نسلی هستید که نهضت اسلامی و دفاع مقدس و امام و شهدا را درک کرده‌اید! آیا در روز محشر و در پیشگاه ارواح مطهر امام و شهدا پاسخی برای سکوت و تعلل خود در قبال سقوط دانشگاهیان کشور به منجلاب فساد و فحشا خواهید داشت؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی